czwartek, 13 czerwca 2013

Początek - Pierwszy Post

Witam,
Właśnie założyłem blog z myślą o byciu burmistrzem Panfu.
Nazywam się Neroix, chciałbym być waszym burmistrzem ze względu na moje doświadczenie na Panfu, posiadanie dożywotniego Złotego Członkostwa oraz mój wiek - Mam 15 lat, więc wiem trochę jak postępować. Na blogu, o ile zostanę burmistrzem będę was informował o wszystkim co się dzieje na Panfu. Wszystko co będzie miało zostać wprowadzone w świat Panfu najpierw przedyskutujemy na tym blogu. Jestem też otwarty na wasze sugestie (Piszcie je na moim koncie, w komentarzach lub na email burmistrz.panfu@gmail.com). Mam nadzieje, że zostanę burmistrzem, a wy będziecie ze mnie dumni. Obiecuję, że będę wchodził na Panfu codziennie i nie będę zaniedbywał swych obowiązków. Jeśli nie zostanę burmistrzem blog będzie usunięty :(

1 komentarz: