wtorek, 10 czerwca 2014

To już ponad 5 lat...

Hej Pandy!

Parę dni temu coś zobaczyłem w mojej karcie gracza, a dokładniej ile dni jestem już na Panfu:



1862! Czyli już ponad 5 lat! A to tylko to konto, bo na Panfu jestem prawie od samego początku. Zaledwie 1,5 roku temu zmieniłem nick z _Travis_ na Neroix - tak, można zmienić nick, trzeba do nich napisać.

Pamiętam jak dopiero co rejestrowałem nową Pandę - _Travis_ A jednak minęło już 5 lat. Wcześniej miałem jeszcze 3 inne pandy:

Moja pierwsza - ffoksio
Moja Druga - czaki_1998
Moja Trzecia - pandi_98

No i oczywiście moją aktualną Pandę - Neroix,

Chciałbym pamiętać dane do moich poprzednich pand. No może poza pandi_98 do której dane pamiętam, ale usunąłem to konto.

Doskonale pamiętam, gdy jako czaki_1998 chodziłem po plaży...

A jakie są wasze wspomnienia z Panfu?


A teraz trzymajcie się ciepło 

4 komentarze:

  1. A wiesz może, czy ktoś pisał i co odpowiedzieli administratorzy na pytanie, czy kiedykolwiek przywrócą czat?
    Bo to strasznie przykre, panfu to gra mojego dzieciństwa i kiedy przypomnę sobie te tworzenie rodziny, kilkanaście pand w mieście pytających ''kto chce być moim chłopakiem/dziewczynom'' to aż się smutno robi, patrząc na teraźniejsze pustki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiele osób pisało (w tym ja), ale oni rzadko odpisują. Głównie chodzi o to, że w ich "ekipie" zaszły zmiany i odpuścili sobie Panfu skupiając się na (beznadziejnych) grach na iPhone'y (pobrałem sobie ich gry i są naprawdę do niczego). Dlatego też jak sądzę chcieli oszczędzić na Polskim i teraz nie ma kto moderować czatu i pisać bloga po polsku. Choć ich oficjalną wymówką są "zbyt często łamane zasady czatu".

    OdpowiedzUsuń
  3. Zasady rzeczywiście były łamane, ale z pewnością nie był to powód wyłączenia czatu. W ogóle, czy ten brak zainteresowania polskim serwerem nie jest już lekką przesadą? No bo- do cholery- ''Panfu Blog Polski'' pisany po angielsku, braki polskich znaków w grach... to przykre, że tylko u nas dzieją się takie rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wydaje mi się, że moderatorzy wyłączyli czat, bo różne dzieci neo za bardzo się nim cieszyły, myślały że będą fajne jak będą ciągle przeklinać i wyzywać.. Ale ostatnio doszły do mnie wiadomosci (być może plotki) że przywrócą czat jak będzie wchodziło więcej użytkowników, a niedawno zauważyłam że wchodzi coraz więcej starszych pand (w tym ja). Fajnie by było jakby go przwrócili ale nic nie zrobimy. Panfu to też gra mojego dzieciństwa, gram tam w sumie od samego początku, nie wiem ile dokładnie, bo miałam kilka kont, a jedno z którego teraz korzystam jest na panfu około 1100 dni.

    OdpowiedzUsuń